.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بي خبري مسئولان از قطع درختان پارک گلستان!

مهر نوشت:

مهران جهانشاهي ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز «رسانه و هواي پاک» در اين اداره کل افزود: در هفته اخير به دليل برخي مسائل شخصي و حضور نداشتن در اداره از برخي جريانات پيش آمده از جمله قطع درخت در پارک ملي گلستان اطلاعي ندارم.

وي به خبرنگاران راهنمايي کرد که اين مسئله را از ديگر مسئولان محيط زيست مانند، مديرکل بپرسند تا جزئيات دقيق اين حادثه ارائه شود.

فرار مديرکل از رسانه در روز رسانه و هواي پاک

راهنمايي معاون محيط زيست گلستان درحاليست که مديرکل محيط زيست گلستان در طول خدمت خود در اين سمت، همواره از مصاحبه با خبرنگاران طفره رفته است و نه تنها در نشست خبري سال گذشته روز هواي پاک شرکت نکرده بود، بلکه در نشست امروز به رغم حضور در دفتر کارش از شرکت در جلسه مطبوعاتي خودداري کرد.

به باور خبرنگاران رسانه هاي گروهي گلستان، مديرکل محيط زيست اين استان همواره از نشستهاي خبري و مصاحبه با خبرنگاران طفره مي رود که اين امر، "ساسان علي نژاد" را به غيررسانه اي ترين مدير استان مبدل کرده است.

جالب آنکه دعوتنامه رسانه ها براي شرکت در نشست خبري روز هواي پاک نيز از طرف جهانشاهي امضاء و ارسال شده است و پاسخگو نبودن مديرکل محيط زيست به رسانه در روزي که به "رسانه و هواي پاک" نامگذاري شده، جال سئوال دارد.

پيش از اين مسئولان محيط زيست گلستان در پيگيريهاي خبرنگار مهر وعده داده بودند تا در نشست مطبوعاتي روز هواي پاک، جزئيات بيشتري از مسئله ارائه کنند که بي اطلاعي معاون محيط زيست گلستان از قطع درختان پارک ملي، خبرنگاران را قانع نکرد.

در عين حال جهانشاهي گفت: اخبار خبرگزاري مهر و گزارشهاي تصويري اين رسانه موجب شد تا از خبر قطع درخت در اين پارک ملي گلستان باخبر شوم.

معاون محيط زيست گلستان به برنامه هاي ستاد هواي پاک در استان اشاره کرد: داشتن هواي پاک يکي از اصلي ترين حقوق شهروندي مردم است که در يکماه گذشته ستاد هواي پاک در استان تشکيل شده است.

جهانشاهي افزود: نواختن زنگ هواي پاک در مدارس، بسته هاي آموزشي و چاپ بروشور، انجام اقداماتي در حوزه پسماند از جمله اقدامات اين ستاد است.

وي يادآور شد: با توجه به اينکه پيش از اين در حوزه پسماند، متولي خاصي براي زباله وجود نداشت، همه دستگاه ها موظف شدند در اين زمينه مشارکت داشته باشند.

معاون محيط زيست گلستان گفت: مطالعات شناسايي پسماندهاي شهري، روستايي، صنعتي و خطرناک در استان صورت گرفت و مکانيابي در اين بخش شده است.

وي يادآور شد: در اين راستا، 800 واحد صنعتي در استان مورد پايش زيست محيطي قرار رگفتند و به طور متوسط به هرکدام يک تا 13 بار اخطار داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 بهمن 1388
ماداميكه دراين كشور شايسته سالاري يعني حكومت صالحين لگد مال شود وضع بهتر ازاين نخواهد بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.